torsdag, mars 19, 2009

Host host och snörvel snörvel

Ja då har Cornelia blivit förkyld det är ju inte så farligt men hostan hon har fått är inte alls kul, riktigt känner hur ont det gör i bröstet när hon hostar. Så Växjöresan den blir inställd iallafall som det ser ut nu, men jag tvivlar på att hon skulle bli bra tills i morgon ja vi får se. Idag ska vi till BVC kl 15,00 för att väga och mäta, hoppas att ho nhar gått upp tillräckligt mycket denn agången nu så sköterskorna blir nöjda. Vet inte vad jag kan göra mer än att mata henne, hon äter ju länge hon är hungrig, jag kan ju inte tvinga i henne mat eller???
Snart börjar fotbollen igen och nu är det på "hemmaplan" ja Linneryd. Vi har sagt att vi ska försöka se iallafall mer än en match denna gången. :) Igår var Hampus pappa, make och husse inte snickare, det var faktikst ganska så mysigt. Vi åt middag ihop och så drack vi lite kaffe och så tittade vi på TV ihop det var några veckor sen senast. Ja men idag så drara renoveringen igång igen, nu är masoniten på plats och det är spacklat så nu är det slipning och sen är det tapetdax :)
Ska passa på att hämta min kamera i Skruv oxå idag när vi ändå ska till Lessebo och mitt paet från P.OP hade oxå kommit :) Cornelia ska få en body i sitt påsk ägg tänkte jag den är vit och gulrandig :) vårens härliga färg såklart. Får se om jag hittar på nått till Philip och Zigge.
Nu ska jag pyssla om min lilla tjej.

1 kommentar:

  1. Har lilla familjen tid att komma ut till oss på middag och lite mys imorgon kväll? Kram Ida

    SvaraRadera