söndag, mars 22, 2009

Öroninflammation


(Man sover gott tillsammans med kissen)
Ibland blir jag trött på den svenska sjukvården, jag bör ju känna mitt barn bättre än någon annan. varför ska då läkare och sköteskor tvivla på det jag säger? Det visar ju sig att jag har rätt i slutändan, det var örininflammation hon hade. Ffeber, hosta, förkylning och öroninflammayyion, det är inte kul att vara Cornelia just nu. Tur att det finns penicillin som hjälper, nu har vi både kåvepenin och mollipect - Tack!


Nytt om renorveringen:
Nä inte precis, Hampus körde som lite fast i dag över dörren och sen åkte vi till Växjö med Cornelia så dte har inte blivit så mycket tapetserat idag, men det är ingen brådska, Cornelia fyller först om 1 mån ;)

Jag känner att i morgon när jag vaknar så kommer min hals att göra ont och näsan att vara täppt - smällar man får ta - men jag har tagit två alvedon så det kanske inte blir så farligt ändå.
Läste att Guldfynd hade haft inbrott - läskigt - tur att man inte jobbar där, undra hur

man hade hanterat detta? Ja ja nog om det nu är det väl Beck som väntar antar jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar