tisdag, mars 10, 2009

I slutet av veckan...

..kommer nog min nya kamera, det blev en Canon Ixus 80 ser nästan likdan ut som den jag hade innan, fast denna har 8 megapixel istället för ??? vad min nu hade....Det blir säkert bra. Idag ska Hampus till tandhygienisten *stackarn* fast iof så har han aldrig haft några hål så men ändå. Jag ar iof inte heller lagat några tänder de senaste tre åren och det är ju skönt. Har blivit kallad till Klas den 18 mars men jag har fan inte råd, ska ringa och ändra tiden till nån gång i maj, då kn ju Hampus ha Busan oxå, det är ju lite svårt att lämna henne till sin mormor nu eftersom hon hoppar på kryckor.. Stackars mamma nu har hon vatten i knät oxå som om en brutan lårbenshals inte räckte, ja ja hon tar sig igenom detta oxå. MÅSTE verkligen ta tag imig själv och åka in och hälsa på henne. Ska göra det i början på nästa vecka.
Nu har Grimm fisit och det luktar surt ägg - mysigt -

Det går inte att vara här längre, kanske att hag återkommer om jag överlever denna stanken.

Over and out!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar