måndag, mars 09, 2009

Busan och mostrarna


Jaha då var det måndag igen, helt otroligt. Jaha på fredag kanske familjen Alfengård beger sig till Kalmar och IKEA :) vi får se först om Hampus kan vara ledig, vi ska dit och köpa golv + lite annat kanske. Just nu sover Dosan men snart är hon pigg och vaken och då är det kanske dags att gå med Grimse Bimse, han har inte ätit sin "frukost" än. På onsdag kommer Agneta från Tuppeware hit och ska visa nya produkterna för våren, hoppas att så många som möjligt kan komma, inte för att jag bryr mig om köpesumman utan för att det är så trevligt att träffas och fika. Jag har försökt att nå Ida med hon har visst ingen fungerande mobil och ingen som svarar när man ringer hem, en mycket upptagen person är hon :) ja jag ska testa ikväll igen. Jag tror att Agneta har skickat ut inbjudningar. Ja ja det är ju som sagt inget köptvång så. Undrar om Cissi och Joanna kommer? ingen som har sagt nått, ja vi får se. Jag har ingen aning om vad jag ska köpa...Nä hä nu ska jag fixa en kopp te och läsa tidningen. Ha det så bra
Kram på er alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar